wtorek, 7 sierpnia 2012

NIESPODZIANKA

Uwielbiam niespodzianki ! A impreza- pożegnalna niespodzianka to coś wspaniałego. Ani przez ułamek sekundki nie pomyślałam o tym że moi przyjaciele przygotują dla mnie coś tak wspaniałego i niespodziewanego! I jakoś tak po tej niespodziance wszystko potoczyło się jak z górki . Odebrałam dziś wizytówki i przypinki z firmy papierniczej. Są tak urocze ! Na przypinkach w tle jest flaga z motywem powiewającego wiatru ( nie pomarszczona ani pofalowana- jak to mówiłam na początku ;), na środku herb Gminy Kłodzkiej a na dole białymi literkami napisane jest POLAND. No i wizytóweczki, 120 z moim zdjęciem logiem Rotary International i flagą polski. Bilet już załatwiony ( niestety z dwoma przesiadkami ) choć jak to niektórzy mówili że przesiadki to kolejna okazja do zabawy i poznania wieu osób. Startuje o 7 rano z Pragi, później 1 przesiadka w Amsterdamie o 13.15 amerykańskiego czasu (uuuu) będę w Detroit. Tam czeka mnie wizyta w urzędzie imigracyjnym wśród urzędników. Ja - taka niedoświadczona i nieobeznana w tym temacie wśród ubranych na czarno biało zaprawionych w boju urzędników. Myślę że jeśli ktoś kręciłby film ze mną w roli głównej na lotnisku to na pewno zdobył by Oscara za komedię roku :) o 16:50 powinnam być na lotnisku docelowym w SAGINAW  a potem już tylko do nowego domu z trzema młodszymi siostrzyczkami. Już doczekać się nie mogę :)

1 komentarz:

  1. Jeśli jest dla kogo to z przyjemnością się organizuje takie niespodzianki :), a tu z pewnością był ktoś wyjątkowy ;*, dla kogo było warto. Wracaj jak najszybciej bo będziemy tęsknić ;*

    OdpowiedzUsuń