wtorek, 9 kwietnia 2013

Wiosną zmieniamy domy

Wraz z 1 marcem, całe moje życie się zmieniło. W bardzo pozytywnym znaczeniu. Zmiana rodziny i otoczenia to niemalże jak rozpoczęcie nowej wymiany. Zacznę od mojego nowego domu ^^ zapraszam na wycieczkę do "Domu Strachów"
Dom wybudowany był w 1910 roku i w przeszłości służył jako "Bed and Breakfast". Zewnętrzne ściany są z kamienną, brązową cegłą. Za domem rozciąga się szeroki i długi ogród z miejscem na ognisko i małym oczkiem wodnym. Do domu można się dostać w sześcioraki sposób... Pierwsze drzwi są w biurze, inne w kuchni, jedna prowadzą do piwnicy, dwa w salonie i jedne w części gościnnej. Wszystkie drzwi są zamknięte, tylko te w kuchni są otwarte cały czas. Kuchnia jest malutka. Na parterze jest jadalnie i salon , a także jedne pokój i biuro Tiny. Praca Tiny to ubezpieczenia grup roboczych, ubezpieczenia zdrowotne oraz ubezpieczenia. Wracając do domu ... Na 1 piętro prowadzą kręte, drewniane schody wysłane czerwonym dywanem. Na górze są trzy pokoje- każdy z toaletą. W tym jeden z nich jest mój♥ Prześliczny. Mam wielkie łóżko, telewizor, kominek i wielkę toaletę, Mój własny pokój.  To jest wspaniałe życie^^  Na drugim piętrze są trzy inne sypianlnie i toaleta. Dom ma ogromną piwnicę. Na pierwszy rzut oka wygląda dokładnie jak z tych wszystkich horrorów. Jak jak dotąd jeszcze w majtku ze strachu nie siusiałam , ale kto wie co może się wydarzyć. Mam wielki ogródek ze specjalnym miejscem na ognisko. Oprócz mnie i Tiny w domu mieszkają jeszcze Sesi i Zeda - dwa przecudowne i słodkie psy. Zeda jest wielka i kremowa, bardzo delikatna i słodka, Sesi szalona i wszędzie skacząca, liżąca Cię od najmniejszego do największego paluszka. Dom usytuawany jest w środku miasta, mam dosłownie 5 minut od kina. Postaram się dodać jakies zdjęcia ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz