sobota, 17 listopada 2012

Stare przyslowie pszczol mowi :)

Za mna kolejny piekne dni. Skonczyla sie pierwsza marking period. To jest jeden kwartal szkolyl. Ogolnie jestem zadowolona. W piatek to jest 9 listopada poszlam na impreze urodzinowa do Hey Won Song - to jest koreanska dziewczyna. Jej host rodzina zorganizowala przyjecie na Song slodka szesnastke ale to bylo najdziwniejsze przyjecia na jakiej bylam. Jej host rodzice sa bardzo dziwni. Mysla chyba ze exchange student to male dzieciatko ktorym trzeba sie nieustannie zajmowac. A najlepsze jest to ze cala impreze spedzilismy w kosciele ! Bo host tato Song jest pastorem i w kosciele bylo wiecj miejsca niz u niego w domu! Nie, nie nie modlilismy sie , ale spiewalismy piosenki z filmow i grali w twistera i zywe "kolko i krzyzyk". Zwinelam sie wczesniej bo moja kolezanka zaprosilam mnie na spotkanie. We trojkach przechodzilysmy z knajpki do kanjpki w poszukiwaniu jakich przystojniakow. One nie maja swoich boyfriendow i sa na serio spargnione milosci. Tutaj kazdy ma chlopaka albo dziewczyne! To jest troche dziwne, ale oni biora to na powaznie. Mysla o slubie zaraz po szkole, zalozeniu rodziny i takie tam podobne rzeczy. Troche to dziwnie wyglada jak czternastoletnie dziewczynka idzie za roczke z szesnastoletnim chlopczykiem, sa razem dwa lata i juz wybrali imiona dla dzieci.

Weekend spedzilam z moja miedzynarodowa rodzinka ! To byl niesamowity weekend. Poznalam 7 nowych wymiencow, ktorzy chca w przyszlym roku wziac udzial w wymianie. Kazdy tegoroczny wymieniec przygotwal prezentacje na temat swoje kraju i prezentowal ja przed publicznoscia. Czulam sie mega profesjonalnie opowiadajc o Polsce, jej obyczajach , historii i wszystkim co jest z nia zwiazane. Zrozumialam jak bardzo kocham moja ojczyzne i jak bardzo ja doeceniam i jestem jej wdzieczna. To jest bardzo mile i pozytywne uczucie, uwierzcie mi.
Wszedzie dobrze, ale w domu najlepiej !

ale w tym prawdziwym domu, nie host house! To jest wielka roznica. Gdy nie masz tego co miales wczesniej, gdy nie masz tych rzeczy ktore Cie denerwowaly i tych rzeczy ktore kochales ponad wszystko dopiero wtedy zaczynasz to doceniac !
  





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz